luni, 30 ianuarie 2017

Pastorul...

     Undeva vre-o 6-7 ani în urmă ne-au făcut o vizită la Rezina familia Bojoncă. Cu părere de rău nu erau toți prezenți, dar oricum, bucuroși de câți sunt.

     Cu Ilie Bojoncă, am făcut cunoștință când eram în ospeție la un prieten de-al meu. Prima impresie? Era timid, liniștit și cântărea fiecare cuvânt. De fapt nu a vorbit cine știe ce, dar ce a vorbit era de-ajuns pentru mine ca mai târziu să fac o hotărâre, care mi-a schimbat modul de trai, de vorbire, de comport și de gândire.

     Era pastorul Bisericii CEB„Lumina Adevărului”. Am avut ocazia să „mă nasc” în Biserică în anul când ea a fost înregistrată 1995.
    
     Trăia la gazdă, într-o jumătate de casă, cu soția sa sora Mila și cei 6 copii cu care ne-am împrietenit. Îi plăcea foarte mult să cânte, la diferite instrumente muzicale, și deseori ședeam seara la ei în ogradă, pe scăunele sub vie, și cântam cântări din cartea „Cântările Evangheliei” sau cântări în limba rusă.

     Pentru noi, era și consilier, și tată, și frate, și prieten. Și când ne ruga să facem ceva, o făceam cu mare bucurie.

     Dumnezeu să-l binecuvânteze în lucrarea pe care o face acum în România, ca să fie tot atât de reușită cum a fost în Moldova.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu