marți, 17 ianuarie 2017

Dragul meu...


Dragul meu,

În ziua în care o să ţi se pară că am ajuns bătrân şi eu, poate nici nu o să-mi dau seama, te rog să ai răbdare cu mine şi să încerci să mă înţelegi. Dacă am să vărs în timp ce mănânc supa şi dacă nu o să mă mai pot îmbrăca singur, ai răbdare cu mine şi gândeşte-te la cât timp mi-am petrecut eu cu tine pentru a te învăţa să mănânci şi să te îmbraci singur. Dacă atunci când vorbesc cu tine îţi voi repete mereu aceleaşi lucruri, te rog nu mă întrerupe.... Când tu ai fost mic a trebuit să-ţi spun aceeaşi poveste de o mie de ori până adormeai seara în pat. Dacă o să mă trimiţi să mă spăl şi eu nu vreau, nu te supăra pe mine şi să nu mă repezi. Aminteşte-ţi cum fugeam după tine şi câte motive am inventat pentru a te convinge să faci baie. Când o să mă vezi că nu mă pricep la tehnologia modernă.., dă-mi timp să învăţ şi să mă obişnuiesc şi nu te uita la mine cu dispreţ. Aminteşte-ţi că eu te-am învăţat atâtea lucruri cu care te-ai confruntat în viaţă. Când voi ajunge să-mi pierd memoria sau să uit ce-am vrut să spun.., dă-mi timp să îmi reamintesc şi dacă nu-mi voi putea aminti, nu te supăra pe mine. Cel mai important lucru pentru mine nu este conversaţia ci să petrec timp cu tine şi să mă asculţi. Dacă vreodată o să refuz mâncarea, nu mă forţa să mănânc. Ştiu eu bine când mi-e foame şi când nu. Când picioarele mele slabe şi obosite nu o să mă mai ajute să merg, ţine-mă de mână, aşa cum şi eu te-am ţinut de mână când ai învăţat să umbli. Şi când într-o bună zi îţi voi spune că nu mai vreau să trăiesc, că vreau să mor, să plec la Domnul.... Nu te supăra pe mine... Va veni o zi în care mă vei înţelege. Încearcă să înţelegi că batrâneţea nu este trăită ci supravieţuită. Într-o zi vei descoperi că, în ciuda greşelilor mele, întotdeauna am vrut ce e mai bine pentru tine şi am făcut totul pentru tine să-ţi meargă mai bine decât mi-a mers mie. Când mă vezi în preajma ta, să nu fi trist, mânios.... Te rog doar să stai lângă mine, să mă înţelegi şi să mă ajuţi aşa cum şi eu am făcut când tu erai un copilaş.

Ajută-mă să umblu.... Ajută-mă să-mi închei umblarea pe acest pământ cu dragoste şi răbdare. Te voi răsplăti doar cu un zâmbet şi cu dragostea imensă ce am avut-o întotdeauna pentru tine.

Te iubesc fiul meu... şi sper ca într-o zi să ne vedem dincolo!!!

cu dragoste
,

al tău tată!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu