luni, 6 februarie 2017

Fii alături de mine...


Călin Bolganschii

 Am auzit glasul Domnului, întrebând: „Pe cine să trimit şi cine va merge pentru Noi?” Eu am răspuns: „Iată-mă, trimite-mă!” (Isaia 6:8)

Cine sunt?

        Mă numesc Bolganschii Călin. sunt născut pe 17 mai 1993, în or.Șoldănești. De mic copil am crescut fără tată, am avut o copilărie grea. Într-o zi de iarnă a venit la noi 2 persoane, erau misionari, au împărtîșit evanghelia cu noi. De atunci am început să frecventăm biserica. La o tabără de vară mi-am predat viața lui Isus. După acea am avut multe căderi, dar Dumnezeu a fost cu mine și ma păstrat în brațul Său.

Universitatea  Teologică: Divitia Gratiae.

        În toamna anului 2011 mi-am început studiile la Universitatea teologică Divitia Gratiae. Acolo am avut posibilitatea să Îl cunoscu mai mult pe Dumnezeu, La fel am căpătat diverse competențe noi, cum ar fi: să predic, să lucrez cu tineri, si altele. În vara anului 2015 am absolvit Universitatea. Însă în ultemul simestru al anului 4 urma să i-au o decizie, ce voi face mai departe, După multe rugăciuni Dumnezeu mi-a pus o dorință arzătoare de a merge în misiune mondială.

India 2015

        Dumnezeu mi-a dat o dorință pentru misiune mondială, eu am spus Doamne dacă Tu mă dorești să merg în altă țară atunci deschide uși, Dumnezeu a făcut asta și în vara anului 2015 am mers cu o echipă de 7 oameni în India, unde timp de o lună am slujit copiilor de la 4 orfelinate creștine, am învățat multe lucruri acolo, și cel mai important dorința mea de a  merg în misiune mondială creștea tot mai mult.

Programul Provocare La Misiune -  Slujind cu OM Moldova.

        În toamna  anul 2015. Apoi primăvara anului 2016 am participat la 2 programe: Provocare La Misiune, unde am descoperit cât de mulți oameni se duc cu duiumul în iad, cât de mulți oameni nu au întâlnit măcar un singur creștin, care nu au auzit niciodată numele Isus, și nu au nici o speranță , asta ma provocat să mă gândesc și mai serios la misiune mondială.
        Apoi în vara anului 2016, m-am alăturat Echipei OM Moldova  coordonând echipe în evanghelizare prin satele Moldovei. Aici  după zile petrecute în post și rugăciune, am luat decizia să merg pentru doi ani în Filipene, unde voi sluji printre oameni din triburi din Insula Palawan. Dorința mea este  să aduc: salvarea, fericirea și speranța care le poate da doar Dumnezeu, oamenilor care nu le au.
 
Filipine
 
      Dumnezeu mi-a pus în inimă dorința  de a merge în Filipine.
 
      De aceea pentru următorii 2 ani, începând cu luna august voi merge acolo. mă voi bucura mult dacă vă veți alătura  cu mine în această luptă pentru câștigarea sufletelor pierdute.
 
      Filipine este situată în sud-estul Asiei. Este formată din aproximativ de 7100 insule, din care doar 880 sunt populate.
 
      Limba oficială este: Tagalog și Engleză. Dar sunt și multe dialecte.
 

        În Filipine mai sunt și trburi, care trăiesc departe de civilizație având dialectul lor, cultura lor și religia lor.
 
        Religiile predominante în Filipine sunt: creștinismul, Islam, Budism, Anemism.
 
        Numărul populației este de 98,5 milioane oameni, dintre care 26,3% trăiesc în sărăcie.
 
Slujirea mea în Filipine
 
        Voi merge pe insula Palawan, care este cea mai neevanghelizată insulă din Filipine.
 
     Pe această insulă trăiesc câteva triburi: Badjao și Batak,care se hrănesc din pescuit și vânat.
 
    Mă voi implica cu Biserica locală care este acolo, evanghelizând acești oameni din triburi și cu tinerii lor.
 
    În secolul XXI încă mai sunt oameni care nu au auzit niciodată de Hristos și care se duc în iad. Împreună putem să aducem slavă prin Hristos, lumină, pace și speranța mântuirii.
 
 
Ce facem noi când sub ochii noștri mor atâtea suflete fără să audă măcar o singură dată despre Mântuitor?
 
Ce putem face?
 
1. Să ne rugăm.

2. Să jertfim din puținul nostru.

3. Să mergem.
 
 
 Fiindcă „oricine va chema Numele Domnului va fi mântuit.”Dar cum vor chema pe Acela în care n-au crezut? Şi cum vor crede în Acela despre care n-au auzit? Şi cum vor auzi despre El fără propovăduitor? Şi cum vor propovădui, dacă nu sunt trimişi? ( Romani 10:13-15a)
 
Rugați-vă pentru:
 
1. Pregătirea pentru a pleca în Filipine
 
2. Finanțe pentru viză, suport lunar, asigurare, bilet la avion. Când voi fi în Filipine voi avea nevoie de suport financiar pentru : lucrare, chirie, hrană și lucruri personale.
 
3. Pentru o echipă de oameni, biserici care să mă susțină în rugăciune și financiar.

 
 Am nevoie de:

Rugăciuni,

Suport şi Incurajările Dvs.

 

„De ce așa puțini să audă Evanghelia, când așa de mulți nu au auzit-o nici măcar o dată?” Oswald Smith.
 

 
Moldova
 
Ce este?
OM lucrează în Moldova să ajute bisericile la: evanghelizare, ucenicizare, plantare de biserici şi programe în folosul comunităţii.
        De asemenea se implică în comunitățile care sunt cele mai puțin evanghelizate.
 
 
Fii alături de mine !
 
 
          Dacă simți că Domnul dorește să fii alături de mine în acești 2 ani ( începând din august 2017), atunci te rog să trimiți un e-mail sau o scrisoare pe adresa de mai jos în care să indici:
  • Doresc să primesc scrisoarea de rugăciune.
  • Doresc să susțin financiar.
  • Doresc să aflu mai multă informație.
 
Adresa mea:
 
Bolganschii Călin
C.P. 2366
Chişinău
MD– 2012
Republica Moldova
 
-----------
+373 60192725
Facebook: Bolganschii Calin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 


 


 






 

 

 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu