joi, 9 februarie 2017

Duhul Sfânt...


     Cine a zis , că să trăieşti ca un creştin este greu? Deloc nu-i greu, pur şi simplu este imposibil! Doar un singur om din toată istoria omenirii  a putut să trăiască întradevăr o viaţă de creştin – Isus Hristos.
     Dar nu totul este aşa de descurajator cum vă pare. Când Hristos s-a înălţat la ceruri , el ne-a trimis nouă Duhul Său Sfânt ca Acela să ne ajute în aşa fel cum este imposibil.
 Dacă Mă iubiţi, veţi păzi poruncile Mele. Şi Eu voi ruga pe Tatăl, şi El vă va da un alt Mângâietor, care să rămână cu voi în veac; şi anume Duhul adevărului, pe care lumea nu-L poate primi, pentru că nu-L vede şi nu-L cunoaşte; dar voi Îl cunoaşteţi, căci rămâne cu voi şi va fi în voi. (Ioan 14:15-17)
 În adevăr, legea Duhului de viaţă în Hristos Isus m-a izbăvit de legea păcatului şi a morţii.
 Căci – lucru cu neputinţă Legii, întrucât firea pământească o făcea fără putere – Dumnezeu a osândit păcatul în firea pământească, trimiţând, din pricina păcatului, pe însuşi Fiul Său într-o fire asemănătoare cu a păcatului,
 pentru ca porunca Legii să fie împlinită în noi, care trăim nu după îndemnurile firii pământeşti, ci după îndemnurile Duhului. (Romani 8:2-4)
     Duhul nu numai ne dă o viaţă nouă în Hristos, El ne ajută să trăim o viaţă de creştini , ne ajută permanent să fim într-o strânsă relaţie cu Hristos.
Rămâneţi în Mine, şi Eu voi rămâne în voi. După cum mlădiţa nu poate aduce rod de la sine, dacă nu rămâne în viţă, tot aşa nici voi nu puteţi aduceţi rod, dacă nu rămâneţi în Mine. Eu sunt Viţa, voi sunteţi mlădiţele. Cine rămâne în Mine şi în cine rămân Eu aduce mult rod; căci despărţiţi de Mine nu puteţi face nimic.
     Iată cum se ruga odată un om: „ Astăzi , Doamne, până ce eu m-am comportat cum trebuieşte. N-am clevetit, pe nimeni nu m-am supărat, nu am fost zgârcit, nu am cârtit, şi nu mi-am împins firea la păcate. Îţi mulţumesc pentru aceasta. Dar peste câteva secunde, Doamne, eu am să scol din patul meu. Şi iată atunci o să am nevoie de ajutorul Tău, ca să mă abţin de la toate acestea”.
     Şi cât de bine este , că Dumnezeu cu adevărat pe noi ne ajută. Credincioşii au pe Duhul Sfânt a lui Dumnezeu! Şi atunci se ridică întrebarea: „ Dar ce anume noi nu vom putea face fără Duhul Sfânt?” Este doar un singur răspuns la această întrebare: „ Nimic!” Creştinului are nevoie de Duhul Sfânt în toate.
„Ceea, ce a făcut pentru noi Hristos, în noi face Duhul Sfânt”.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu