marți, 17 decembrie 2019

Expert în viață...

   Doar Dumnezeu poate să mă învețe cum să trăiesc corect în viața aceasta. 

   Noi toți suntem experți în domeniile în care activăm. Totul se învață cu timpul. La început era greu, apoi am însușit careva principii si adâncidu-ne tot mai mult - în final suntem experți. 

   Suntem experți în medicină, în mecanică, fizică, matematică, chimie, informatică, s.a. 

   Dar nu în viață... Noi doar putem să arătăm direcția corectă, care este pusă de Dumnezeu, ca o singură direcție perfectă, dar nu și să învățăm pe cineva cum să urmeze această cale. 

     Arată-mi, Doamne, căile Tale şi învaţă-mă cărările Tale ( Ps.25:4)

   Povăţuieşte-mă în adevărul Tău şi învaţă-mă; căci Tu eşti Dumnezeul mântuirii mele, Tu eşti totdeauna nădejdea mea! (Ps.25:5)

   Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. (Ps.86:11)

   Învaţă-ne să ne numărăm bine zilele, ca să căpătăm o inimă înţeleaptă!(Ps.90:12)

   Cât despre voi, ungerea pe care aţi primit-o de la El rămâne în voi şi n-aveţi trebuinţă să vă înveţe cineva; ci, după cum ungerea Lui vă învaţă despre toate lucrurile şi este adevărată, şi nu este o minciună, rămâneţi în El, după cum v-a învăţat ea. (1 Ioan 2:27)

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu