sâmbătă, 15 aprilie 2017

Rugăciune....

Eu vreau să fiu așa cum sunt,
Să duc cuvântul și să cânt.
Eu vreau să plec, vreau să mă-ntorc,
Eu vreau să duc și să aduc.

Vreau să mă lupt și să mă las,
Vreau să vorbesc în șoaptă-n glas.
Vreau să mă cert și să mă mă-mpac.
Eu vreau să fac și să desfac.

Vreau să iubesc și să urăsc.
Vreau să adun și risipesc.
Vreau să adaog și să scad.
Eu vreau să chem și vreau să tac.

Eu vreau să râd și vreau să plâng.
Eu vreau să fiu cu toții-n rând.
Eu vreau să fiu un snop de grâu.
Eu vreau să fiu și să nu fiu.

Eu vreau să cad și să mă scol.
Eu vreau să dorm, să fiu ca mort.
Vreau să fiu strâmb și să mă-ndrept.
Eu vreau să răbd și să aștept.

Eu vreau să fiu, eu vreau să fac.
Vreau să nu fiu, să nu mai fac
Eu vreau să iert, să nu mă iert.
Eu vreau să tac și să nu tac.

Eu vreau să mor și să învii.
Eu vreau ca Tu, Hristos să vii.
Eu vreau să răbd, să mă smeresc.
Mult vreau să fac, nu izbutesc.

Vreau să iubesc nemărginit
Dar cum să fac, când nu-s iubit?
Eu vreau să iert, c-am fost iertat
Dar cum să fac, dar cum să fac?

Eu vreau atâtea lucruri, da...
Atâtea fapte aș făcea...
Atâtea lucruri aș ducea...
Atâtea vorbe aș spunea...

dar, facă-se în toate sfânta voia Ta !

25 august 2001

e-mail: energycross@mail.ru
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu