sâmbătă, 15 aprilie 2017

Pe-un deal în depărtare...

Pe-un deal în depărtare,
Pe-un deal de greu urcat.
Stă crucea de salvare,
Ce-i pusă de Pilat.

El nu știa ce face,
Voia să scape doar
De oameni, ce le place
Să vad-un chin amar.

A-nfipt trei cruci,
Pe cea din mijloc
A pus pe Un-deosebit,
Ce a trecut prin judecată,
A pus pe Isus înjosit.

Și eu am fost ca un Pilat,
Și-aveam un dor de sânge
Să-l văd pe Cel nevinovat
Cum moare sus și plânge.

Și eu am fost ca un Roman
Ce cuie-n palme pune.
Și haina Lui o împărțeam,
Dar El nimic nu spune.

Și eu am stat cu fariseii,
Și eu priveam cum e învins,
Și eu strgam cu toți plebeii,
„Tu ești învins! Tu ești învins!”.

Și eu am fost acel sutaș
Văzând cum moartea te-ambrăcat,
Și lucrurile ce-au urmat
Am zis: „Da, ești cu-adevărat!”.

Sunt mulți Pilați în lume-acum,
Și farisei, și cărturari,
Sunt mulți din cei ce îl străpung
Pe Isus într-un nou amar.

Sunt mulți Romani și mulți Români
Ce fug de Bunul lor Stăpân.
Prin ei ești tu: Roman - Român
Prin ei ești tu: Vin la Stăpân.

07.09.2001

E-mail: energycross@mail.ru
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu