luni, 4 noiembrie 2019

Alegerea...

   Am citit recent un text din Sfânta Scriptură, la proroocul Isaia - capitolul 5. Este expusa o pildă, alegorie cu privire la poporul Israel. Iată textul:
 
  1 Voi cânta Preaiubitului meu cântarea Preaiubitului meu despre via Lui. Preaiubitul meu avea o vie pe o câmpie foarte mănoasă.
  2 I-a săpat pământul, l-a curăţat de pietre şi a sădit în el viţele cele mai alese. A zidit un turn în mijlocul ei şi a săpat şi un teasc, apoi trăgea nădejde că are să-I facă struguri buni, dar a făcut struguri sălbatici.  3 „Acum, dar – zice Domnul – locuitori ai Ierusalimului şi bărbaţi ai lui Iuda, judecaţi voi între Mine şi via Mea!  4 Ce aş mai fi putut face viei Mele, şi nu i-am făcut? Pentru ce a făcut ea struguri sălbatici, când Eu mă aşteptam să facă struguri buni?  5 Vă voi spune însă acum ce voi face viei Mele: îi voi smulge gardul, ca să fie păscută de vite; îi voi surpa zidul, ca să fie călcată în picioare;  6 o voi pustii; nu va mai fi curăţată, nici săpată; spini şi mărăcini vor creşte în ea! Voi porunci şi norilor să nu mai plouă peste ea.”

   Luând în considerație textul de mai sus ajungi la concluzia că, Dumnezeu mult face pentru noi și noi îl desconsiderăm, pur și simplu nu-L luăm în seamă. Orice națiune este ca o vie în ochii lui Dumnezeu, pe care tot El a și plantat-o. Și nu pur și simplu a sadit o vie, dar urmăriți tot procesul, care a durat în timp, pentru ca să aducă la bun sfârșit ideea, proectul, planul, gândul de a forma o națiune. Dumnezeu așteaptă de la noi ceva. Așteaptă ROD. Un rod bun!

   Din momentul ce faptele rele predomină peste cele bune, Dumnezeu va smulge gardul, va surpa zidul, va face din vie o pașune, pur și simplu va fi călcată în picioare, va deveni ca un drum. Și nimeni nu-și va mai aduce aminte ce a fost pe pământul acesta. Istoria antică ne învață că au fost cândva multe popoare, care acum nu mai există. De ce? Pentru că n-au adus roade bune. 

   Doresc să concretizez, că națiunea ești tu și eu. Ce rod aduci tu și ce rod aduc eu - influențează viitorul copiilor nostri. Dumnezeu așteaptă un rod bun de la tine și mine.

   energycross@mail.ru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu